REGULAMIN


 

REJESTRACJA

Aby uzyskać pełny dostęp do cen oraz stanów magazynowych należy dokonać rejestracji. Po sprawdzeniu danych oraz ewentualnie kontakcie telefonicznym, konto zostaje aktywowane, a klientowi jest przydzielany cennik. Od tej pory po zalogowaniu widoczne będą ceny (netto), stany magazynowe, a także będzie możliwość składania zamówień (tylko przez stronę internetową).

Wszystkie ceny podane na stronie są cenami NETTO.

Każdy zarejestrowany klient zostaje wpisany na naszą listę mailingową i będzie otrzymywał newsletter z informacją np. o dostawach towarów czy promocjach. W każdej chwili można się z niego wypisać korzystając z odpowiedniego przycisku umieszczonego w treści każdego newslettera.

 


 

ZAMÓWIENIA

Przy zamówieniu poniżej 1000 zł netto, koszt wysyłki ponosi klient (za każdą paczkę 30 kg - 20 zł netto przy przedpłacie, 25 zł netto przy pobraniu). Zamówienia powyżej 1000 zł netto są realizowane na nasz koszt.

Prosimy również upewnić się czy przy rejestracji wszystkie dane zostały podane prawidłowo. Aby to zrobić, należy po zalogowaniu się naszej stronie, po prawej stronie u góry, kliknąć napis "zmień swoje dane" i tam ewentualnie sprawdzić/wprowadzić brakujące dane firmy, telefon kontaktowy i podać adres wysyłki jeżeli jest inny niż adres firmy.

Przed złożeniem pierwszego zamówienia prosimy o kontakt (mailowy bądź telefoniczny) i informację zwrotną czy zamówienia będą realizowane za pobraniem (płatne u kuriera) czy po przedpłacie.

Przy przedpłacie należy zawsze czekać na maila z dołączoną fakturą. Dopiero po jej otrzymaniu należy zrobić przelew na kwotę podaną w dokumencie. Numer konta i dane naszej firmy podane są fakturze. Wysłanie potwierdzenia bankowego może przyspieszyć wysyłkę.

W okresie przedświątecznym oraz bezpośrednio po wysłaniu naszego newslettera do klientów, czas oczekiwania na realizacje zamówień, ze względu na ich dużą ilość, może się nieznacznie wydłużyć.

 


 

FUNKCJA KOSZYKA

Funkcja koszyka zapobiega utracie zamówienia w przypadku wylogowania ze strony, jednak nie oznacza pełnej rezerwacji, ponieważ do momentu wysłania zamówienia dostęp do wszystkich produktów mają również pozostali klienci. W chwili wysyłania zamówienia program sprawdza czy w magazynie cały czas dostępna jest wystarczająca ilość towaru, jeżeli nie, to zostaje wyświetlony komunikat o konieczności poprawienia pozycji zaznaczonych kolorem czerwonym, oznaczających zbyt małą ilość towaru w magazynie. Wysłanie zamówienia będzie możliwe dopiero w momencie poprawienia wszystkich wyróżnionych pozycji.

 

 


 

REKLAMACJE

Reklamacje będą uwzględniane po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym i po uzgodnieniu wstępnych warunków.

Adres do wysyłek reklamacji:

Don Marco International
ul. Budowlanych 15 A
80-298 Gdańsk